söndag 28 mars 2010

En efterlängtad vecka


Nästa vecka händer det flera jätteroliga saker!

1) Jag fyller år på onsdag! Salut le parfait 21, goodbye sweeeeeeet 20! Det har varit ett ganska hårt år på sina sätt, men själva födelsedagen glömmer jag aldrig! Frukost med Axel i slips och rosa starkcider, Marty goes wild på systemet i Gränby, utlandssamtal från Karin och Hanna i Schweiz, perfekta muffins från Vera och Sara, rödbetstävling med Markus vid middagsbordet och så en dimmig kväll på Snerikes. Det kan knappt toppas! Man ska aldrig ha så höga förväntningar så jag ska försöka att inte tänka så mycket på det innan. Det är ingen vidare idé att ligga vaken om natten och undra vad Axel ska ge mig, liksom. Men! Att:

2) Sara, Karin och Johanna kommer den 31 mars gör att det finns en viss chans för en FET dag, i största allmänhet. Jag är på rivieran dessutom, whaddup!

3) Påsk. Innebär åtminstone MAT OST VIN PÅSKHARAR. Ja, tack! Hoppas bara inte hela landet stänger bara för att det är långfredag. Det skulle vara typiskt ett konservativt land som Frankrike!

4) Vädret äger! Och om det inte äger så gör det inget för mina kära vänner är här och sover på vår soffa!

Peace!

2 kommentarer:

Tamara Thulin sa...

åh vad jag saknar dig. din födelsedag kommer ÄGA! njut habibi!

Marty sa...

Och jag dig! Vet du snart om du kommer? <3