söndag 10 februari 2008

Valentin

Jag är egentligen inte så intresserad av vad folk skriver upp för musiktips på sina bloggar, för det säger mig inte så mycket. Eller jo, visst kan det väl vara lite kul men det är inte som att jag kollar upp en låt bara för nån skriver den på sin blogg. Men! The Scientist av Coldplay är riktigt, riktigt jäkla bra. Men jag diggar ju Coldplay så SÅ konstigt är det väl inte att jag gillar den också... Men jag var sen på att upptäcka den. Hur som helst, alla som glömt bort att den låten finns, kom ihåg den igen, för det är den värd.

På torsdag är det alltså alla hjärtans dag: Alla singlar gnäller, alla par hurrar, så som det brukar vara. Förutom alla singlar som tar dagen som en ypperligt tillfälle att skänka bort massa hemliga rosor till sina span... Here's your shot, go get 'em! Grundidén är väl ändå att man ska vara glad för dom man har och låta dem veta det och allt det där, det är väl gulligt, men jisses, om jag firade Thanksgiving OCKSÅ skulle jag känna mig strypt av all tacksamhet och kärlek man ska känna! Så, tack för att jag själv är en svensk, kylig isbit ;)

Inga kommentarer: