torsdag 14 februari 2008

Slår ett extra slag

Först vill jag säga HAHA till alla som bloggar när dom är fulla. Det blir alltid så jäkla spårat, sluta inte med det! Och! Jag vet att jag har superryck på Coldplay, men jag har nyss köpt deras A Rush of Blood to the Head, så jag har anledning. Fast egentligen borde jag ha superduperryck på Mando eftersom NÅN ska på konsert med dom snart! Skitsamma, finns det hjärterum...!

Hm förresten, ni vet hur en slinga kan repeteras i huvet? Varsågoda, det här är dagens huvudslinga om ni vill sätta er in i den (...gissa band och låt...). Jag vet, jag skulle också hoppa över det om jag var er, för jag gillar ju inte låttexter i bloggar, har jag ju sagt, men det ser bra ut i alla fall. Sådär poetiskt djupsinnigt.


Tell you I set you apart.
Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles,
Comin' up Tails
Heads on a science apart.
Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.
Oh take me back to the start.
Slingan kommer följa med mig in i sömnen, nu ska jag sova i min underbart sköna säng.

Inga kommentarer: