torsdag 14 februari 2008

På alla hjärtans dag

Alltså Dumle, SHIT vad gott det är! Äkta mig att vara seg på att inse saker, jag råkar ha seg reaktion på det här också. Det är konstistensen; krämig men ändå inte så krämig att man slukar den hel. Seg, fast inte alltför seg så man klistrar ihop hela munnen. Och så ska det vara originalsmaken eller möjligen liquourique eller hur fasen det stavas. Mm-m!

Fy fan vad trött jag är. Jag svär att jag har grus i ögonen. Och så ska jag på körteori snart och lyssna på läraren så jag blir ännu tröttare och kolla på ännu en powerpointpresentation och få ännu mer grus i ögonen. Nej, nej, jag kommer nog inte alls somnat på bussen och missat min busshållplats på väg hem, absolut inte.

Mm, och så är det alla hjärtans dag idag också. Är det bara jag, eller har folk börjat säga "Glad alla hjärtans dag" precis som man säger "Glad påsk"? ... Nej, jag stör mig på det. Som sagt, kärlek i all ärlig ära... Men nån måtta får det väl ändå vara...

1 kommentar:

Tamara Thulin sa...

haha party, show some love!