tisdag 12 februari 2008

Planlös promenering...

Jag har kommit på bästa sysselsättningen när man väntar på bussen (och inte har musik eller sällskap). Man ska gå. Inte stå still, inte stå still men röra på fötterna eller nåt annat! Gå fram, och tillbaka. Fram, och tillbaka, fram, och tillbaka. Gå runt lite lagom planlöst, titta planlöst omkring, tänka planlöst på ingenting... Sen kommer bussen och då kan man bryta sin lilla bana och gå på den (förhoppningsvis) uppvärmda bussen... Sounds nice, huh? ^^

Det är det bästa hittills jag kommit på iaf, och gud vet hur många gånger jag stått och väntat på förbannade bussar - här snackar vi om nån som började busspendla redan som bebis i princip. Fast det funkar att vänta om man får sitta också. Jag vet inte vad det är som gör det, men om man sitter går tiden fortare än när man står. Weird, men så verkar det vara.

Har inte tid att bullshita mer. Jag ska bara säga! Versaler på rätt plats är fortfarande the shit och Vera är BÄST på modedesign!!

2 kommentarer:

Tamara Thulin sa...

jag håller med om att Vera är BÄST! alla går runt och pratar om hur fina kläder hon kan sy;)

Anonym sa...

Tack hörni!! ni fattar inte hur mycket det värmer!