tisdag 3 november 2009

if you can't read this you can't read this.

Jag roar mig med att läsa gamla inlägg från förr och slås förnöjsamt över hur ganska bra jag kan svänga till det ibland! Förlåt, kunde svänga till det ibland. Jag känner inte att jag skriver så många inlägg längre som blir "Kadissssch! Där SATT den!" Inte som förut. Men vad göra, kompis? Man skriver ju som man känner och jag kanske inte känner likadant längre som förut. Och jag är ju inte helt kass. Eh, man kanske inte borde skriva så? Jag är svensk, ursäkta!

Jag älskar sarkasm och ironi! Så, då var det sagt.

Det här tjatet om jul som pågår utanför och inuti mitt huvud... ungefär hela tiden... fanns också inför julen 2008. Jag trodde på nåt sätt att det var nåt nytt för i år men det hade jag fått om bakersta fotknölarna. Jag menar om bakfoterna. Bakfötterna! Just read this.

1 kommentar:

Tamara Thulin sa...

habibi, här hänger det glittrande juldekorationer överallt!!! craaaazy, dom är värre än oss :p