torsdag 12 november 2009

Nosetans på jazzhi

Igår var det två (2) premiärer! Den första (1) var premiär för mig personligen, jag var på HiJazz för första gången. Kvällen till ära spelade Nästan där (premiär nr 2) för första gången. Kul att se dem igen! De körde igenom hela sin energifyllda repertoar och gjorde besöket riktigt worth while! Satt då och tänkte på hur snyggt introt till Nyårs är. Det är bara trummande på gitarrsträngarna kan man säga, men det är väldigt effektfullt! Jag antar att det är Jens som ska ha cred för det! Lyssna på några av Nästans låtar här!

Som toppen på tårtan snöade det. Jag blev alldeles till mig och klappade händer och var allmänt barnslig så Karin sa till mig att sluta bete mig som ett amerikanskt småbarn. Har det gått så långt nu att jag beter mig som en unge så fort det blir lite snö ute? Hm, men vad gör det om hundra år?

Inga kommentarer: