torsdag 19 november 2009

O-oh, tradera!

Idag har jag gjort ungefär.. ingenting. Gått från mitt rum till köket till vardagsrummet till köket till mitt rum till toaletten till vardagrummet osv. Härligt!

Klänningen jag ska ha på Värmlands nyårsgask behöver piffas upp, så jag tänkte att ett snyggt paljettbälte skulle passa fint till. Jag gick in på tradera.com (första gången!), och direkt var man... fast. Jag förstår att man kan bli nästan besatt av att hitta grejer där, för det finns så mycket fint som folk lägger upp och vill bli av med! Och man älskar ju att fynda. Seriöst, vem älskar inte att fynda?! Nu har jag i alla fall budat på ett svart paljettbälte som jag hoppas jag norpar! Och sen kom jag på att det vore najs att ha en fin sjal runt axlarna.. och så var man på jakt efter det också, helt plötsligt! Silvergrått och gammelrosa är en fin kombo va? Eller nej, ska man vara förnuftig och leta i sin egen sjalgarderob först kanske...

Inga kommentarer: