måndag 27 september 2010

Sleep tight, good night

Borde verkligen sova, jag höll på att däcka på soffan framför Aktuellt (ja, grismormor här) för några timmar sen. Sen ringde tjejen från nordpolen och då blev jag genast mycket piggare. Och nu sitter jag här framför datorn!

Jag är ju som bekant inte friskaste tjejen i stan, antar att det var nån dansk som smittade mig i lördags. Kanske hon jag såg inne på Urban Outfitters som spottade en hostattack i båda handflatorna och sen två sekunder senare grävde med fingrarna i en skål med smycken. Fräsch brud. Man vet ju aldrig hur långt bakterier hoppar...! Är man väldigt ofräsch kanske de hoppar väldigt långt. Hoppas jag blir frisk snaaaaart!

Hur som helst. Sjuk eller ej så ser jag fram emot helgen! Då blir det novischsittning (motsvarande recentior) på Blekingska tillsammans med Wermlands. Det är mörk kostym/cocktailklänning som gäller, och det känns riktigt gött att jag hade så mycket huvud med mig när jag packade inför resan till Lund att jag tryckte ner både en cocktailklänning OCH ett par extra pumps OCH ett paljettbälte OCH glittriga klutchen i resväskan.

Så, nu har jag väl jäst tillräckligt mycket för det här inlägget.

Bonne nuit, la France. Godnatt Uppsala, Lund och Umeå.

Inga kommentarer: