lördag 1 mars 2008

Mitt Dissland

- Asså, Martina, vet du hur dissig du är? Du kan åka till Dissland och dissa dig själv, din dissare!

Så kan det gå om Sara Müller ger en en verbal snyting. Vilket kan behövas ibland. Men vi skrattade ganska gott efteråt faktiskt... Här passar Oooh I'm so SCARED in som mothugg väldigt bra, kan jag dessutom flika in, och det skrattade vi också ganska gott åt. Jag vet att jag dissar, men jag retas bara. Jag skojar, jag retas, jag är ironisk... Det är sånt man måste lära sig om man inte vill misstolka allt jag säker. Så driv tillbaka med mig när jag säger nåt elakt, ta det aldrig på allvar. När jag elakskojar är det ett gott tecken, tro det eller ej!


Et, merci pour le soir, mes amis Francaises préférables! Le quiche et le gateau au chocolat étaient magnifiques!

1 kommentar:

Tamara Thulin sa...

haha det e ju så sjukt kul när du dissar:p keep up the good work