söndag 2 mars 2008

Volvo V70 is tydligen the shit

Haha! Jag läste just i tidningen Volvo Life (jaaa vi åker i Volvo i familjen) att de har ingått samarbete med Ahlgrens bilar! Det ska i april börja säljas i modellen Volvo V70 i var och varannan affär. Har för mig att det var runt 40 miljoner små goda saker som ska ta form... Om jag ska tycka nåt vet jag inte vad om detta samarbete. Är det löjligt roligt? Löjligt korkat tråkigt? Smart till och med? Asså... ökar verkligen sannorlikheten att folk kommer köpa en Volvo som nästa bil om man ser en godispåse med V70 på närmsta ICA eller ännu värre, när man rekar läget i en bilförsäljningsaffär?! Vadå, "Investera i en Volvo; den är så bra att t.o.m Ahlgrens bilar väljer att göra det!" ? (vilket inte finns som slogan, men som koms på i förlöjligande syfte av mig) Hm. I don't know... Låter inte så jättesuper i mina öron.

Inga kommentarer: