onsdag 9 januari 2008

Segare får man leta efter

Efter årets första skoldag. Det är ganska skamligt egentligen att jag sitter här och gnäller över att jag är trött, för jag slutade halv 12 idag. Sen satt jag och fikade med Tamara (Sara kom senare också) till klockan 5, så det är inte som att jag lidigt och gjort en massa jobbiga saker. Jag led knappt av att gå upp tidigt, det är inte normalt! Måste vara på grund av ovanheten, om nån fattar logiken. Det var nästan kul att gå upp i mörkret... Äta frukost i mörker... (inte för att vi inte har lampor i huset alltså :P) Jag skäms över att skriva det nästan, och jag vet att jag kommer vilja kicka mitt eget ass om en vecka för att jag tänkt så. Kontentan är i alla fall att skolan var uttröttande. Men ack vilket mysigt schema jag har den här terminen! :)

Inga kommentarer: