torsdag 26 februari 2009

Hellre rulla än gå!

Det är märkligt hur man vissa dagar är aspepp på att gå på stan och andra dagar är det riktigt tråkigt. Om man provar kläder känner man sig förskräcklig, oavsett om det är en snygg cocktailklänning eller en vanlig tröja, eller så kan man känna sig kunglig vad man än lyckas kränga på sig. What's up with that, liksom?! Idag var en lagom dag när jag traskade runt på stan. Tiden rann iväg lagom fort; jag sprang ut och in i random butiker, provade lite, funderade lite, kollade lite och sen gick jag hem i snögloppet. Nu har jag ont i fötterna (igen). Crap.

Ikväll ska jag och Axel ut och käka middag, det händer inte varje dag! Eftersom jag som sagt fortfarande har ont i fötterna, så skulle jag verkligen föredra att rulla hem på riktigt (inte i rullstol, utan rulla kroppen), eftersom det är buffé vi ska stoppa i oss. Undrar hur många portioner vi kommer lyckas ta. Jag brukar alltid försöka mäta mig med honom, av nån korkad anledning, men han vinner jämt vad gäller vem som kan äta mest. Men det är nog tur, han är trots allt större än jag, väger mer än jag och är faktiskt kille. Oddsen ligger inte på min sida, helt enkelt!

Inga kommentarer: