söndag 1 mars 2009

Grey's for the win

Det är väldigt skönt att ligga på soffan (eller sängen, för min del) och kolla på tv. Om man väntar på nåt kan man slå på tv:n eller dra igång en film så flyger tiden lite fortare, till exempel. Eller om man bara är T R Ö T T och vill vila huvudet funkar det också utmärkt. Eller så har man helt enkelt inget bättre för sig. Ikväll är en sån kväll då jag inte haft nåt bättre för mig än att se Grey's Anatomy-avsnitt. Vad som förbryllar mig med den serien är att den gör mig så känslosam ibland. Det kan vara riktigt tårdrypande, men på ett bra och äkta sätt! Tro mig, jag är inte den som bölar mig igenom varje film som är lite sådär halvsorglig, men vissa känslor porträtteras så bra i Grey's att jag inte kan hjälpas dras med. Fast jag gillar det! Skitsamma om mascaran suddas bort lite, att bli rörd är en härlig känsla som jag gott kan känna lite oftare.

8 kommentarer:

Tamara Thulin sa...

jag håller med! det är det som gör Grey's så bra :)

Marty sa...

ja, faktiskt! Men jag trodde inte du gillade grey's? ;)

Tamara Thulin sa...

jag fastnar inte, för jag har missat sååå mycket. men det är riktigt bra! på tal om detta, lite roligt, efter att jag läst ditt inlägg så gick Grey's på tv. och det var när dr. Yang berättar för Meredith att hon ska göra abort och att Meredith är hennes "person". man blir jätterörd! jag grät nästan :p

Marty sa...

haha, du är BLÖDIG! nej jag driver, gråt på! ;)

Tamara Thulin sa...

du sluta dumhet nu, annars jag ringa till min pappa. då han kommer säger till dig, sluta upp med din dumhet nu. min dotter Tamara vadå blödig? du använda sån ful order. jag inte tycka om!

fattaru, passa dig så jag inte ringer farsan. haha!

Marty sa...

tönt! Måste du springa till pappa varje gång nån gör nåt dumt? TÖNT!

Tamara Thulin sa...

har du sett min storlek eller? jag har ingen chans mot dig...

Marty sa...

äh, du får väl kompensera genom att styrketräna då eller nåt! Och så kan du sikta på min hals typ :P