fredag 16 januari 2009

Min vän Sara Parkman

Jag var inne på Saras, Karins, Johannas och min nerlagda blogg för en stund sen och läste lite gamla inlägg. Sara både var och är en riktigt skön tjej, det är bara att konstatera:



(29 nov -07, Sara)


Hej!

Nu är det ju snart jullov hörrni. Glöm inte att köpa julklapp till mig! Jag ska ge asmånga i år tror jag! Imorgon och typ varje dag framöver ska jag servera julbord på Hammarskog. Det är kul men ett jävla slit och spring. Bra för bikinirumpan!

Jag vet inte riktigt vad jag ska äta till middag idag. Familjen får pyttipanna, men jag tycker inte så mycket om det. Kan man äta panpizza till middag, eller är det att tjocka sig för mycket? Har nog inte så mycket att välja på iof. Eller jag skulle kunna koka mig lite ris, men jag har ingenting att ha till. Kyckling är vad jag vill ha! När jag blir stor ska jag alltid ha kyckling hemma! ALLTID!

Hur mycket måste man gå i trappor för att tillgodogöra sig en stor flaska julmust tror ni? Jag och Viktor hade tänkt spåra på julmust i år och dricka det liksom morgon middag kväll, men jag vill ju inte komma som en blekfet äckelbrud till Gran Canaria sen i januari. Ja som sagt, för er som inte visste det, Karin och jag sticker på solsemester efternyår. (Det är ungefär nu ni ska bli avundsjuka)

Nu har det hemska hänt förresten. Jag har skaffat facebook. Skit också!

Nej hörrni, om man ska gå och koka sig lite ris ändå. Vi ses och hörs! Puss puss!


Rum212

Inga kommentarer: