torsdag 24 mars 2011

Marty rekommenderar...

Jag är inte tjejen som hoppade på ljudbokstrenden när den kom, quite the opposite - som mycket annat trivs jag med originalversionen av saker och ting och gillar också konceptet vanligt, hederligt bokformat. Men jag fick ett diger tips att lyssna på Harry Potter på ljudbok med Stephen Fry som uppläsare (om ni inte sett den sköna brittiska serien Jeeves & Wooster med Hugh Laurie och just Stephen Fry, så gör det!), så nu har jag faktiskt börjat lyssna på den sista i Harry Potter-serien. Och jag är FAST! Det bästa är att jag höll på att läsa sista HP-boken, men sen började jag läsa en annan bok så Harry hamnade i skymundan. Men nu lyssnar jag på den istället, så istället för att lyssna på musik på iPoden så kör jag Stephen Frys brittiska stämma och så krockar inte lästiden med den andra boken jag började läsa på. Det blev den perfekta lösningen. Njutning på två håll, helt enkelt.

http://images1.fanpop.com/images/photos/2200000/jeeves-and-wooster-jeeves-and-wooster-2251426-800-600.jpg

Inga kommentarer: