tisdag 15 mars 2011

Ett klappande hjärta

Jag tänker ofta på er som inte bor i samma stad som mig men som jag tycker om så mycket! Det är som att man vet att den andra finns där även om man inte hörs av på länge, och att när man väl ses kommer det bli lika kul som förr. För det är nästan, nästan jämt så. Man faller in i den sköna rytmen som man har lekt fram under tiden man har lärt känns varandra. Och så tar rytmen paus tills man ses igen och då pulserar den vidare.

Mitt hjärta klappar för många i alla fall, det är en härlig känsla! Ibland får jag ett högljutt habibiklapp, ibland är det hjärterummet för min myra. Ibland är det en systerlig klapp och ibland är det någon annan. Ibland är det alla på en gång, som ett enda stort, tungt klappande som tar över resten av känslorna i kroppen. Svallande och stabilt!




3 kommentarer:

Myra sa...

Marty Du är sjukt fin i Raklugg =D och


hjärta<3hjärta

Marty sa...

Tack! Jag gillade det också, men det är en dålig idé att klippa hellugg när det snart blir sommar... Då blir luggen ful när man badat och svettig när det är varmt. Men i höst kanske!!!

Tamara Thulin sa...

Saknar dig min habibi! Snart ses vi :)