onsdag 3 november 2010

I will try to fix me

Det här med att träna... Jag rör på mig men jag tränar nog inte hjärtat tillräckligt. Och min energi skulle nog kunna vara mycket större än vad den är just nu. Det är tråkigt och oeffektivt att vara seg. Det enklaste vore ju att börja springa på spåren vi har precis utanför oss men kruxet är att jag verkligen inte gillar att springa. Alltså, jag gillar det verkligen inte. Själva tanken på att jogga kan vara ganska upplyftande men så fort man ger sig ut så känns det genast som en hundra gånger tråkigare och jobbigare idé. I huvudet är man fjäderlätt och man flyger fram över gruset och det är så roligt att man inte märker att tiden flyger iväg och så har man helt plötsligt sprungit en mil. Nä, hörrni. Cykel (coming up...) + gympakort = ja. träna. gå. och. träna.

Inga kommentarer: