tisdag 5 oktober 2010

Vilken sida vaknade jag på idag?

Idag vaknade jag på en mycket bra sida och har haft en kul dag! Jag och Axel åkte till Rickard och Sanna i Teckomatorp och åt middag, det var en skön kväll! Teckomatorp kan man säga är en liten håla som ligger några hållplatser bort med Pågatåget. Fint men litet som en håla brukar vara. (I Tecko bor även den här kufen, som kallas Panelkungen. Han har varit med i Hundra höjdare med Filipochfredrik) Jag och Rickard gjorde världens snyggaste sallad! Har tyvärr inga bilder men ni får ta mig på mitt ord. Och jag är säker på att Rickard skulle hålla med. Nu ska jag äntligen få sova efter att ha spelat en kortrunda med Axel. Vardagsmys!

3 kommentarer:

SalladsRickard! sa...

Det var en otroligt snygg sallad!

EntrevligkvällRickard! sa...

och en väldigt trevligt kväll också! haha :D

Marty sa...

Både och kan man till och med säga. Liksom att både du och jag är onormala!