måndag 1 februari 2010

La belle Nice

Nu är vi här!

Just nu sitter vi på skolan efter lektionen och lallar runt lite på internet - vi är internetlösa i lägenheten tyvärr. Men ingen spilld mjölk, vi är glada ändå! Idag ska vi handla mat och sen gå ut med våra nya klasskompisar. Allt är väldigt nytt och spännande och fint här. Förstå att istället för snötäckta tallar står det palmer överallt! Och i (de gröna!) rabatterna växer penséer och våreld, och jag tror till och med att vi såg ringblommor i en park (som blommar i typ juni hemma i mammas trädgård), vid Place Massena. Jag vill fota allt på samma gång! Men just idag är det svårt, eftersom jag glömde kameran hemma...

Jag kommer uppdatera en del på Axels och min resdagbok som vi precis har startat, så gå in och kika! Länken står i listan till vänster.

Vi hörs snart, hoppas jag!

2 kommentarer:

Sara sa...

ett enda ord till er! VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT!!!

Marty sa...

Jaaaa! fattar du vad kul det blir nar ni kommer hit!! Langtar!