tisdag 9 februari 2010

Det var nånting jag skulle skriva, men jag minns inte riktigt vad. Jag får skriva om det sen.

Ikväll ska vi gå och bowla! Det är så häftigt här, för ställen har öppet så himla länge, även på vardagar! Jag antar att bowlingstället är typ som Bowlaget, alltså med bar och så. Och på en vanlig tisdag har de öppet fram till 2.30 på natten. We like!

Har jag nämnt att vår lägenhetsuppgång är next-door-neighbor till en bar? Vi har inte varit inne där och testat på hur det är än, men tänk vad najs det vore att ha ett stamhak som bokstavligen talat ligger en meter mellan ingångsdörrarna...!

Det är märkligt, för när man sitter i skolan så som jag gör nu, känner jag mig alltid lite stressad när jag sitter och skriver. Så borde det ju inte vara, för jag har ingen tid att passa! När jag är hemma i Sverige kan jag sitta med något jag skriver till nån i en kvart och sitta och redigera och byta ut ord och så, men nu bara skriver jag och skickar iväg... Ingen renskrivning! Dåligt, Marty!

Jag saknar er där hemma, och jag tror det har lite extra att göra med att det inte är bra väder den här veckan. Det ser ut som att det ska vara svalt och molnigt hela veckan... Och det blir man lite ledsen över, för jag vill att det ska vara sol varje dag!

Nu ska jag gå! Puss och kram!


1 kommentar:

Tamara Thulin sa...

jag saknar dig habibi! hoppas solen tittar fram snart igen! :)