fredag 29 januari 2010

Lite aching också

Idag är det två dagar tills vi flyttar! Och idag flyttade jag ut och igår var det en del avsked. Jag vill inte mer! Inga fler hejdån, det är så jobbigt för hjärtat. Jag är i lägenheten nu, men har stängt dörren till mitt rum och vistas i vardagsrummet. Det ekar så tomt där i mitt rum nu. Jag vill fylla det igen med alla mina saker! Men jag har många nya spännande saker framför mig och gläds åt att det inte är så långt kvar tills vi åker! Men visst, jag hade väldigt gärna sluppit att göra den stora omställningen att just flytta, allt blir så definitivt och seriöst. Jag är också väldigt glad över att veta på ett ungefär hur vår lägenhet kommer se ut, det känns tryggt! Och det är väl inte konstigt att det är tråkigt och kan vara jobbigt att ta farväl av folk? För att bli glad igen tänker jag att många av er kommer jag träffa redan i påsk, och då känns det lite lättare. Det är såna där genvägar som är bra att komma på! Ikväll ska jag ut till någon nation med några stabila grabbar (Axel, Markus, Johan till att börja med)! Jag ska nog satsa på lite drinkar, hoppas Axel hoppar på drinktåget tillsammans med mig.

Inga kommentarer: