tisdag 16 februari 2010

Pianoklink-klonk

Nu vet jag vad jag skulle skriva! Pa torget, place Massena, som vi passerar varje dag pa vag till skolan, dar hander det lite roliga saker. Ibland ar det nagot trakigare, till exempel nar de dar forbannade indianerna ska vifta med sina tontiga sma panflojtar och latsas att de spelar pa riktigt. MEN! Ibland pa kvallarna star det ett piano dar, som det verkar som att vem som helst far spela pa! Sa jag har hort jattefina sma snuttar av pianostycken nar jag gatt forbi ibland, och det gor min dag! Jag blir glad av att hora pianomusik!

Imorgon fyller Axel ar! Jag har inte bestamt hur jag ska fira honom an, men jag ska ut pa klappjakt om en stund, sa far vi se hur det gar!

Puss pa er alla! Regniga halsningar fran Nice!

1 kommentar:

Sara sa...

Är det dom där jävla indianerna som brukade stå på gågatan i Uppsala? Antaria heter dom isf! Dom har ju för fan tagit över hela jävla Europa! Viktor och jag ser dom varje gång vi är i Köpenhamn!