tisdag 13 oktober 2009

Saker jag aldrig handlar

Något jag inte prioriterar när jag går och handlar är:
1) kronljus. Jag vet så väl att det behövs och har vetat det sedan jag flyttade in (typ två månader sen). Det är tre fina ljusstakar jag vill använda! Värmeljus i all ära liksom, men när det inte passar så passar det inte. Jag är dum och dum som inte bara går förbi servetthyllan och plockar åt mig ett paket. Det är väl inte så svårt väl?
2) Tadaaa: Ta bort-medel för jobbiga fläckar. Typ Ta bort eller Vanish. I need! Men när jag står i affären och gluttar i hyllan går jag förbi. Bara skiter i't! Det är en för tråkig sak att lägga pengar på, till och med värre än dasspapper, för det måste man ju ha till varje pris. Men sånt där rengöringsmedel används så sällan, så det känns dumt att köpa. Men när man verkligen behöver det så finns det ju inte hemma... Och inte åker man till affären bara för att köpa Vanish. Även om man i princip bor granne med ICA. Fan, ibland är man bra dum, asså!

Inga kommentarer: