tisdag 27 oktober 2009

Jag är stolt!

Var på pubrunda igår kväll (världens trevligaste kväll för övrigt!) och mår bra idag! Hej jag är en tjej som alltid blir bakis annars! Vi började på Smålands, gick vidare till Snerikes, där alla satt och åt förutom vi som beställde in en flaska rött... sen försökte vi komma in på Gotlands men dom hade stängt. Så vi gick till GH och drack cool öl och åt en usel nachostallrik innan vi gick till ÖG (ingen hit... ganska sunkigt och lågt i tak). Jag och Arvid, Karins polare, bröt arm och jag vann. Skoja! Han vann. Arvid och Karin gick hem, men jag och Myran var fortfarande törstiga så vi gick till Norrlands, fyrtio minuter innan stängning, och drog i oss en stor stor stark var (0.6 liter). Vi fick seriösa glas, I tell you! Riktiga kaggar! Tunga och rejääääla. Sen rullade vi hem! Rullirull!

Ikväll blir det pokerkväll i grannhuset. Det blir kul, jag har sett fram emot det! Det bästa är att det som sagt är väldigt nära mig, så jag kan gå hem nääär jag vill och kommer kanske inte ens börja hinna frysa innan jag är hemma!

Inga kommentarer: