tisdag 6 oktober 2009

Platt och fåntratt

Innan jag traskar ner till stan ska jag platta till min lugg. Det är ett jäkla åbäke att ha rak lugg egentligen, man ser alltid förtaskig ut när man vaknar.. men när man dragit med platten några tag så blir det okej igen, och tur är väl det!
Jag pratade med min bror teknik igår och kom fram till att det värdaste som står på min önskelista (strax efter värmekudde) är en sladd som går mellan datorn och min förstärkare (som i sin tur är kopplade till cd-spelare och högtalare). Så om en sisådär sex timmar kommer det dåliga ljudet från datorn vara bytt till fint högtalarljud istället. Spotify, here I come! Sweeeet!

2 kommentarer:

Tamara Thulin sa...

jag är TRÖTT på spotify.. borde sno andras spellistor för att få lite variation tror jag ;)
puss!
ps. jag älskar din lugg!

Marty sa...

haha vadå trött?! Ja, leta spellistor, du verkar ha fastnat lite ;)