fredag 16 oktober 2009

Det är bara töntar som springer, vi andra går!

Innan tentan imorse sprang jag på ingen mindre än monxxx delux! Jag skulle också vilja heta så, vilket artistnamn! Hon skulle i alla fall skriva finska och jag tyska. Landade hemma och åt en ytterligare frukost och sen cyklade jag till maxi-paradisön i Stenhagen och handlade mig andfådd på Systemet, där jag och axel sprang runt som yra höns innan vi bestämde vad vi skulle ha, och sen handlade jag mig svettig på ica maxi. Det är så sjukt att gå omkring i såna där stora matvaruaffärer! Kundvagnarna är inget annat än gigantiska - immense, som en fransos skulle säga - och alla går omkring i sina egna tankar i sin egen takt. Det är som upplagt för kaos! Även fast jag inte har familj och barn så fick jag känslan av att jag hade det. Måste varit den fula kundvagnens fel. Om några timmar ska jag jobba och sen blir det fest!
Livet är som en fest där det inte går att snylta alkohol. Eller?

2 kommentarer:

Tamara Thulin sa...

om det ändå känns som att du är en gamling, kan inte du och axel skaffa mini-axels och mini-martys? det blir roligt ;)

Marty sa...

haha, jag ska höra med mannen om vad han säger!