onsdag 21 oktober 2009

Energisänka

Jag har ingen lust att plugga till högskoleprovet. Det känns inte kul och det kommer säkert gå dåligt. Positiva tankar, jag vet, dom försvann när energin sinade nånstans mellan svåra uppgifter i NOG-delen och tråkiga artiklar i LÄS-delen. Lunchen är på g, sen kanske jag orkar lite till innan jag cyklar iväg till jobbet. Hatar att man helst ska skriva ut hela provet, för om man skriver ut flera prov blir ju det hur många tusen papper som helst! Jag har inget emot att miljösnåla när jag kan, så det tar fett emot att förbruka träd när det känns onödigt. För att vara lite pessimistisk och sur, nämnde jag förresten att jag hade sönder en puderrougedosa i min väska igår? Det är rosa överallt i botten, så jag blir väl tvungen att diska hela väskan. Det blir nog dagens höjdare!

2 kommentarer:

Jojo sa...

Som sagt, torska, give me the cabaretfilm :P Nej men jag vill supergärna låna den! Har du den på dvd eller vhs?
Puss!

Marty sa...

jag har den på vhs hemma hos mamma och pappa... så jag kan hämta den nästa gång jag är där! Jag ska komma ihåg det först bara ;) Men jag ska försöka!