tisdag 19 maj 2009

Looking for a new skin

Jag som trodde det skulle bli sol idag men lurad jag blev då... Det följer snarare gårdagens mönster än någonting annat.

Någonting jag tänker på ganska ofta nu för tiden är att jag behöver en ny dator. Bro har lånat ut sin bärbara till mig, givmild som han är (och för att han har en stationär också, så han sitter ju inte i sjön direkt), men den börjar sega ihop... och jag vill ha min egen. Där jag bestämmer själv vad hårddiskarna ska heta, i vilka mappar jag ska lägga vilka filer i och hur många ikoner som ska finnas på skrivbordet. Det svåra är bara att hitta den som passar mig bäst. Det är lite som att köpa en ny mobiltelefon, antar jag. Och den researchade jag ju ett bra tag... Suck...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att du ger det för mycket eftertanke =) Jag typ "bara slog till" och jag blev supernöjd. Bästa är att typ åka till Elgiganten eller vart du nu vill och titta på de datorer som de har där. För oss som inte ska spela värsta monsterspelen utan mest använda den för internet/skolarbeten och liknande så brukar det vara rätt lätt att välja. Då är det liksom inte så stor skillnad på datorerna. Jaja, lycka till med det där =)

Marty sa...

Ja, du har kanske rätt.. jag ska väl ta tag i det där nån jäkla gång :P tack för tipset!