måndag 11 maj 2009

Burn it

Igår såg jag filmen Burn after reading. Det förvånade mig att trots att Brad Pitt inte direkt är ung längre ÄGDE han i rollen som ung, korkad proteindrinksnarkoman! Hade inte riktigt fattat att han faktiskt inte är så pjåkig som skådis. Se bara på Benjamin Button!
Folk sa att slutet på Burn after reading skulle lämna en i chock, men jag hamnade i chock redan i andra halvan av filmen, inte bara sista minuten. Helomvändning, mitt i alltihop. Men, i och för sig, varför inte?

3 kommentarer:

Lindvi Veronika sa...

Åh. Jag ÄLSKAR hans karaktär i den där filmen och han gör den SÅÅÅ bra. Men jag tycker filmen i sig tyvärr tappar lite efter halva.. :S

Tamara Thulin sa...

haha, när snubben blir skjuten i garderoben så sitter man och tänker "öööööööh, va?"
men rolig film, visst? :)

Marty sa...

Verro: Jag håller med dig! Den tappar när den spårar...
Tam: Ja, inte lite förvånad jag blev!