torsdag 7 maj 2009

HTML

Shit, det här tar så musten ur mig... I över två timmar har jag suttit och klickat och klickat och klickat och klickat för att få till en roligare mall till bloggen. Vet ni hur jävla svårt det är att få det exakt som man vill ha det? Det är några få mallar jag har hittat som inte är cheezy american som har töntiga titeltexter (som man inte kan ta bort ifall man skulle vilja använda mallen på sin egen blogg) som typ, jag älskar dig, saknar dig och om du var min skulle världens ljus vändas mot oss. A load of CRAP! Jag är inte nöjd med det som det är nu, för jag vill ändra en massa smågrejer, typ typsnitt och storlek, men jag ska vara glad över att jag åtminstone förstår hur jag t.ex lägger till länkar. Freaking idioter som hittar på en massa fula tricks så en vanlig klåpare inte kan få ordning få sin blogg... Nu får det vara såhär ett tag. Jag måste andas!

1 kommentar:

Lindvi Veronika sa...

Det blev ju jättesnyggt :) Väldigt vårigt.. jag kanske också ska ta och göra om temat på min blogg snart.. hm. Hur är det föresten? Vi MÅSTE ses snart. mitt schema är galet som vanligt bara... men jag kommer ju antagligen vara här i sommar. då hinner vi nog ses.