fredag 25 maj 2007

You name it.

Ibland suger det mesta. Ibland är livet helt underbart. Jag fattar inte hur det kan förändras så himla mycket... på grund av ingenting! Att man verkligen är som en enda gigantisk känslomässig bergodalbana, det är ju så det är! Klart som fan att man påverkas av saker man gör, saker som ska hända, vad andra gör och så, men i slutändan är det man själv som rår över hur man mår. Jag hatar det egentligen, för att jag hört det alltför många gånger av min kära mor, men man kan må så mycket bättre om man bara har ett positivt tänkande. Varför jag hatar det? Just för att man ju oftast får höra det när man helst av allt vill att nån ska säga "ja fy fan, jag håller med dig, livet är verkligen piss". Ibland funkar inte happy thoughts...

Meeen jag är inte så deppig om det låter som det! Jag ska till en god vän ikväll (Vera!) och umgås med härliga vänner, så jag har verkligen nåt att se fram emot. Vi ses snart! ;)

Inga kommentarer: