söndag 13 maj 2007

Första men inte sista

Äntligen funkar det! Jag fattar inte varför, men när jag skulle skapa en blogg i fredags strejkade den... men nu verkar den ha ändrat sig, till min fördel :D
Jag skrev i tjejernas blogg förut att jag var sugen på en egen, så nu testar jag lite smått... ifall det inte blir nåt över att skriva för rum212 lägger jag ner den här. Lojalt va?

Usch och fy för schlagerfestivalen! Det brukar vara ett av mina främsta tv-nöjen varje år, hela melodifestivalen, men finalen var usel i år! Och the Ark som var så duktiga! Stackars pojkar... Men om vi kommer med nästa år i kvalet så har vi ju en viss fördel i alla fall.

Haha, ser ni likheten med göran persson och vad-hon-nu-hette-som-vann??!

Idag måste jag plugga. Fy vad tråkigt! Men det börjar bli lite lättare faktiskt, jag förstår allt mer av dessa kemitermer :) Sen har vi ingen mer kemi för terminen. Gud vad skönt!!

Just ja, TACK för den fina tröjan! It's on tomorrow! Då får du ju också se den när jag kommer förbi.... <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, skön liknelse mellan gurra p och MARIJA :D

Marty sa...

haha just ja! Tack, Johanna!