måndag 21 maj 2007

Kristi him

Här kommer några bilder från helgen. Bestämt 3!

Visst är den här gobiten bara för SÖT?!

Trots att jag var Johannas (min storasyster alltså, ingen annan Johanna) personliga klädrådgivare (hon köpte 4 toppar och en kjol på två dar! :D) hindrade det inte att jag själv hittade ett härligt, vitt sommarlinne! Men jag kan inte bestämma mig för om det är min stajl eller inte...

Medan Johanna bekämpade trädgårdens ogräs roade jag mig med att ta kort på lite blommor. Jag blev skitnöjd med den här bilden ! Närbilder på blommor (eller närbilder överhuvudtaget egentligen) har blivit min stora fotolast, har jag insett!


Nu måste jag läsa lite. Sen ska jag sooova... jag somnade inte förrän halv 2 igår natt av nån outgrundlig anledning... Så kan det gå.

Inga kommentarer: