måndag 28 maj 2007

En vandring mellan molnen

Haha, idag har hela CF2 varit ute på Linnévandring. Ja, i det här vädret... Det var kallt och regnigt kan jag ju tala om. Och lite dimmigt på sina ställen.
Vi gick och gick och drog av lite blad från träden då och då (det var en tävling om vilken grupp som kunde samla in flest blad från träd och buskar och artbestämma dom) och klagade. Eller jag klagade rätt mycket i alla fall, om alla andra också gjorde det vet jag inte riktigt, jag var för upptagen av mig själv :P
Trots att jag hade regnjacka och huva och gummistövlar (vilket var väldigt behövligt! Hur ni andra klarade er utan paraply, i vanliga vita sneakers och vårjacka är en gåta) var det alltså ändå ganska trögt... Men vi fick sluta lite tidigare, så jag kom hem runt 2. Det var inte så illa! :)

Inga kommentarer: