tisdag 15 maj 2007

I hate this fucking... shit!

Fan vad trött jag är! Jag är dels trött för att jag vill sova, och samtidigt trött på saker i allmänhet. Hur saker och jag själv kör ihop sig. Idag gick jag på stan och skulle hitta jävla vanliga leggings. Tror fan att jag var tvungen att springa på 1, 2, 3 affärer innan jag hittade nåt dugligt. Har ni hört talas om caprileggings? Jojo, gott folk, det är nyuppfunna leggings som slutar nedanför knät. Vilken tur att DET har kommit, för det är ju så himla SNYGGT när kanten åker upp i knävecket! Och så hittade jag ett par jättesöta, men det fanns bara ett ex kvar, och jag funderade på om de skulle bli för korta, så jag frågade en tant i kassan, och hon sa lite halvbuttertartigt "dom kommer sitta nedanför knäskålarna på dig ungefär". Jaha, det lär ju upplyftande och trevligt, tänkte jag, och så fick jag gå och hämta en annan modell. Men nu har jag ett par i alla fall, efter den tröttsamma jakten. Och så sket jag i binken. Jag har inte blivit en skolkare, men ibland känns det som det. Men det var faktiskt för att jag kände behov av att plugga kemi... Plus att Tamara åkte hem :D

Nu har jag inte längre rast, brorsan ska hjälpa mig förstå lite kemigrejer inför provet imorrn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen gud va kul att du har skaffat blogg och fett skönt namn och jättefin layout! puss och ha de så kul på skivan ikväll:D pusspuss från Karin (F)