söndag 29 maj 2011

Soullös

Jag saknar solen. Den kommer och går men stannar aldrig! Och är den framme ett tag är det inte tillräckligt varmt för att sitta ute och njuta i den. Idag är det kallt. Sol när jag vaknade men nu tror jag det kommer börja regna snart, så himla trist!

Jag har bestämt mig för att skaffa öronproppar, för det här med att stoppa papper i öronen när man är på klubb kanske inte är en så bra idé ändå, om de skulle råka komma för långt in. Så jag ska köpa hudfärgade små, så mina öron kan vara riktigt glada när jag är ute!

!Peace!

2 kommentarer:

Anna sa...

Öronproppar är kanon när man är på konserter eller klubb. Så skönt att slipa få tinnitus eller ont i öronen. Dessutom så är ju ett par öronpropper helt klart snyggare än papper i öronen. Använder man apotekets hudfärgade proppar så syns de inte ens. Dock så skulle jag rekommendera dig att skaffa ett par musikproppar och simproppar från apoteket i stället. De dämpar mer jämt och allt låter som utan proppar fast bara svagare.

Marty sa...

Tack för tipset! :)