måndag 9 maj 2011

En dag som denna

Jag var för en stund sen inne på lilla lokala Konsum för att köpa tandkräm och lite annat smått och vuxet. Under hela tiden jag gick omkring i butiken hördes ett konstant illvrål som visade sig tillhöra en liten typ femårig tjej som skrek sig röd i ansiktet av gråt och ilska. En sån arg unge alltså, jag har aldrig hört något liknande! Hon skrek och skrek och skrek och kunde inte lugna sig, så hennes pappa lyfte tillslut upp henne och bar ut henne ur affären (fortfarande skrikandes). När jag hade betalat och gått runt hörnet för att gå hem hade pappan satt henne i sin cykelstol i cykelstället och hon var fortfarande lika arg och vrålade lika ursinnigt. Ungar slutar inte att förvåna mig. Och så blir jag så himla nyfiken på vad det var hon var så arg på!

1 kommentar:

Tamara Thulin sa...

Och så blir man lite rädd för att skaffa egna :P