onsdag 7 april 2010

Såhär kan man också spendera en onsdag

Idag känns det lite bättre med hemlängtan, men den är inte helt borta. Det blir i alla fall INTE sämre av att jag sitter och smuttar på en banan- och apelsinsmoothie jag just mixade ihop från ett recept mamma gav mig. Fett gott, je vous dites!

Ja, vi har varit lite sega de senaste dagarna, speciellt jag får väl ta åt mig äran för detta statiska tillstånd. I måndags var vi trötta och städade undan efter "ungarna" som varit här och röjt (kan ni komma tillbaka och stöka till lite mer, tack?), igår hade jag fetaste hemlängtan som sagt och ville mest vara hemma och deppa lite. Vi beställde dock skitgod sushi på kvällen som vi åt framför några gastkramande avsnitt av Desperate Housewives. Det är ju lite som en glamourös Sunset Beach-såpa, men ajajaj... quelle bordelle! Hur som helst, idag har vi i alla fall tagit oss lite i kragarna och varit på shoppinggator vi inte varit på förut och gått och handlat. Axel har inhandlat skitsnygga skor och jag hittade fina örhängen men köpte inget. Typiskt mig, va? Vi har varit riktigt dåliga på att kolla på tvärgatorna som ligger vid Jean Médécin, det märker jag det! Det finns massa kul affärer att gå vid där, det ska vi göra igen.

Nu ska jag sörpla klart min smoothie.

Jag säger peace, som den gangsta jag är!


3 kommentarer:

Jojo sa...

Vi saknar dig med torska!! Ville bara säga: snygg headerbild =D Känner mig väldigt smickrad ;)

Marty sa...

Tack! Jag är också nöjd med bilden! :) Mitt förra tema blev av nån anledning fucked up, så jag beslutade mig för att ändra totalt...

PUSSSS!!! <3

Tamara Thulin sa...

vad fint du gjort här! saknar min habibi, men just nu är Sverige inget att längta efter ärligt talat. när ni kommer hem kommer solen komma, och då blir det nice :)