onsdag 14 april 2010

I Beaulieu...







































Hej! Nu ska jag berätta för er vad jag har gjort idag! Jag och Axel var tillsammans med Catta och Martin i den lilla staden Beaulieu idag (det finns hur många Beaulieu som helst i världen, btw!). Vi låg på en strand hela eftermiddagen och chillade på stranden, tillsammans med en massa tång. Mysigt! Jag gick ner till vattnet för att känna på vattnet, för jag var varm och ville svalka mig. Men det ser aldrig ut att vara så varmt i vattnet som det egentligen är, så jag var väl förberedd på att det skulle vara iskallt. Men det var det inte! Inte ISKALLT, åtminstone. Men väldigt svalkande... kan tippa på 15 grader, eller 16. Inte fy skam! Jag dareade Axel lite och så hoppade vi till slut i. Så nu har jag äntligen badat för första gången på året! Värt!

1 kommentar:

Sara sa...

Fan va skönt med bad!! Nåt sånt har det inte blivit av hemma än. Men vattnet är riktigt högt i ån så det lär bli blött för forsrännarna!