söndag 11 april 2010

En student måste fundera noga!

Vilka val och kval i livet man har, va? Jag har senaste timmen suttit och gnagt på studera.nu och funderat över utbildningar, klickat i rutor och klickat av, tryckt på lägg till och ta bort. När man väl kommer till kritan och sitter och ska prioritera sina val taktiskt och samtidigt ska göra rätt beslut för hjärtat blir det lite kaos i huvudet. Men nu har jag sökt i alla fall! Om jag kommer in till den lilla hålan Alnarp kommer jag nog springa tio varv runt huset, ha kalas på nån nation och vara allmänt i extas länge efteråt, men jag vågar, vågar, vågar inte tro på att jag kommer in. Jag var alldeles för självsäker när vi skulle till Nice i höstas men inte kom med. Men så är jag ju där nu istället och tackar fan för att det sket sig första gången... Hur som helst. Slipper oroa mig för att glömma bort att söka i alla fall, check!

5 kommentarer:

Jojo sa...

Men.. Alnarp? Vart ligger det och vad gör man där?!

Tamara Thulin sa...

Jag har också glömt Habibi, vilken utbildning var det som låg där? Jag håller tummarna för dig! Puss

Marty sa...

Landskapsarkitektutbildningen ligger i Alnarp, en mil från Lund....

Sara sa...

Hoppas du kommer in! Men vafan! Det heter inte när man kommer till kritan. Det heter när DET kommer till kritan :D hammaren i lådan osv

Jojo sa...

Oj, så då blir det pendling mellan lund o alnarp? Trodde landskapsarkitektgrejset fanns vid Lunds universitet!