söndag 10 januari 2010

Inget nyårslöfte precis.

Nu är det sköna söndag igen! Jag tänkte åka förbi syrran och barnen och kolla in läget. Ett fint söndagsbestyr! Och sedan måste jag fixa lite saker. Det här med att fixa har blivit ganska påtagligt nu när man ska åka och bo någonstans, för det är så mycket man måste komma ihåg! Att vara försäkrad och se till så man har pengar och varifrån pengarna ska komma ifrån och vad man ska ha för väskor med sig och så undrar man: kommer det gå i lås? För att i nästa sekund tokskjuta ner den tanken för att så kan man ju inte tänka. Det är klart vi kommer iväg! Jag LOVAR! Detta lovar jag mig själv.

På tisdag blir det pompa och ståt på flygplatsen hoppas jag, för hela Sverige väntar på att Tamara ska komma hem! Det blir trumvirvlar, kungen och drottningen kommer vara där och en skock med killar från lumpen kommer visa upp en välkommen hem-marsch, speciellt gjort för detta tillfälle. It's gonna be awesome! Men själv väntar jag här i Uppsala och hoppas att någon filmar den fina händelsen så jag kan se det i efterhand.

1 kommentar:

Tamara Thulin sa...

du är så fin, så himla fin. kan inte du komma hem så jag kan krama dig hårt?