tisdag 24 juli 2007

Svammel is the key and shit!

Himmel! Jag är så trött! Det har inte varit en krävande dag på något sätt, men den skulle varit krävande vad jag än gjort i och för sig... Gick upp halv fucking 9 idag för att vi skulle åka till syrran i Gävle, för att vi (läs dom) skulle hjälpa till att fälla några träd på tomten. Och då hade stackars Marty party bara sovit drygt 6 timmar (inte för att jag varit på fest alltså, utan för att jag var seg i säng :P). Så alla har jobbat arslet av sig hela dagen verkligen, burit och stått i, förutom jag i princip, som suttit inne och läst. Så det låter ju inte direkt som att jag har fått jobba hårt :P Det har jag inte heller... Vad gott jag kommer sova inatt då, det ser jag fram emot!

Och så vill jag bara tacka kära Sara för att hon sysselsatte mig med sms-kontakten idag, trots att jag ruinerar henne med mina gratis sms t.o.m 11 aug!

Bild!

Är det inte exakt såhär man känner sig när man fått en blöt regnskur över sig? Typ som att man aldrig ska bli torr och sig själv igen.

1 kommentar:

Hon sa...

Ingen orsak! Tack själv, det var väldigt trevligt! Puss /Sara