onsdag 11 juli 2007

Heureka!

Jag har kommit på det!! Folk frågar mig lite då och då varifrån jag fått min brittiska accent (detta är inte skryt). Och idag, när jag lyssnade på en Geri Halliwell-låt (jaaa jag har två av hennes skivor. Hon var min favorit av flickorna, och när hon gick solo var jag ju bara tvuuungen att köpa dom! ;)) slog det mig! Det är tack vare the very Spice Girls! Vem kunde ha anat det? Jag tyckte som sagt om dom väldigt mycket, och ska påpeka att jag spelade in alla program om och med dom, konserter och intervjuer. Och jag tittade på dessa ganska ofta. Har aldrig haft några vidare problem med att se saker och ting flera gånger... Och jag var typ 8, 9 år, i en bra inlärningsperiod. Så no wonder om jag kollat på alla intervjuprogram 20 gånger att jag snappade upp en del! :D

1 kommentar:

Hon sa...

(Karin) Vi kör spice girls på nästa fest!