söndag 8 juli 2007

Gamla idoler...

Oh my gosh!
Ni vet att jag var ett gammalt och hängivet Spice Girls-fan när det begav sig... Girl Power and all that jazz var min melodi, om ni förstår. När jag blev medveten om att gruppen ska göra en sista world tour (dock kommer de bara till 3 länder i Europa, dom slashasarna) blev jag lite nyfiken, det måste jag medge, och så ramlade jag in på den här sidan. Läs. Betyder detta att Emma ska ha barn? Och visst verkar de lite OVERexited? Ok, vi fattar att ni tycker det är kul att vara reunited, but don't sweat it, girls... Inte för att jag vill snacka skit om dom. De var trots allt väldigt stora. Och de var bra. För sin tid.


2 kommentarer:

Anonym sa...

jaapp, emma ska ha kiddo :) såg en intervju på aftonbladet.se för några veckor sen.

Anonym sa...

(Karin)Omg! Spice Girls hahah!