söndag 24 juni 2007

Oh, goodie!

Weee! Jag har 2 roliga saker att berätta som iof mest är roliga för mig... :P Men i alla fall:

1. Jag har suttit hela helgen och sorterat ut foton jag ska framkalla. Det blev ca 300 stycken, och de kommer typ på torsdag. Längtar!! Och det var inte så dyrt heller... från att gå från proprint.se där de kostade 3.25/styck gick jag till framkalla.com där det var 1.95/styck kom jag på att jag borde kolla in fujidirekt.se och landade bra med 1.25 per bild. Har framkallat på alla dom ställena nån gång, men om man har 300 bilder ser man till att få det billigt (men för dens skull satsat på kvalitet ^^). Det är ändå en viss skillnad på 375 kr och 975...
2. Var inne och kollade på cdon.com igår kväll när jag inte hade så mycket för mig, och hittade följande för 99 spänn! Jag är inne i värsta Bridget Jones-perioden nu, och about a boy är inte dålig direkt. Fick gå omväg via min brorsa, eftersom jag inte kan betala med mitt personkonto, men han har också fraktfritt, så det var skitsamma. Haha, han skickade ett rätt så högtravande svar på mitt sms där jag först skrivit typ "kan du vara en snäll bror och göra mig en tjänst bla bla" med "Det skall väl inte vålla några problem". Erik, du är allt lite bäng! Skall och vålla i en och samma mening :P

Nu skrev jag för långt igen! Problem! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du framkallat bilderna än? För på www.colormailer.se kostar det 0.99 kr styck!
Ska framkalla idag jag med, 330 bilder blev 327:-.

Puss!

Marty sa...

Mm, har framkallat. Men tack ändå!