tisdag 12 juni 2007

Fields of gold...

Fy vad jag hatar känslan av att inte förstå saker och ting. Det är nästan det mest frusterande som finns, har jag kommit fram till. Nej, jag ångrar mig, jag orkar inte skriva en massa smarta grejor. Jag har ont i magen :( Vet inte vad det beror på. Och det kliar på mina fötter. Sluta.

I sommar ser jag verkligen fram emot att läsa en massa bra böcker! Håller på att läsa brigdet jones' diary, the edge of reason, efter det ska jag läsa om harry p 6, så jag har den i fräscht minne tills jag börjar läsa sjuan. Sen ska jag läsa klart the da vinci code också. Den råkar hamnat lite i kläm med skolböcker och annat under terminen. Sen... ska jag läsa... vet inte. Nån annan bra bok! Seriöst, man har ju aldrig tid för böcker man själv vill läsa under nån annan tid på året än sommaren. Det är synd, för det är en så himla avkopplande sysselsättning! Det finns en speciell lycka med att veta att det ligger en spännande bok som väntar på sängbordet när man har borstat tänderna, eller hur?!

Hm. Ska gå och sticka klart den dära grejen nu... haha, jag är redan tant! Prisar böcker och stickar vantar på heltid, liksom :P





4 kommentarer:

Anonym sa...

Denna kommentar har ingenting att göra med ditt inlägg, är bara tvungen att fråga om du gått på Domarringen eller Tunaberg? Tycker du ser bekant ut ^^

Marty sa...

Ja, jag har gått på både tunaberg och domarringen... musikklass.

Marty sa...

vem är du?

Anonym sa...

Jag är en pojke som också gått på Domarringen och Tunaberg (idrottsklass).