söndag 3 juni 2007

Argh!

Har suttit i solen för länge... Sitter och skriver på den där binkrapporten som ska in på tisdag. Och idag är det ju så himla fint väder och allt, och så tänkte jag att jag skulle sitta ute på altanen, eftersom laptopens sladd räcker precis dit osv... och satt jag för länge, och nu tror jag att jag dessvärre har bränt hela ryggen, och lite på armarna :S Det var väldigt dumt. Det är så typiskt, man vet vad som gäller med solskyddsfaktor och allt det där, men ibland ignorerar man det totalt i alla fall. Hoppas iaf inte att det blir som när Bettan brände sig - hon kunde ju inte sova på rygg för att hon hade så ont på ryggen.

Jag har inte uppmärksammat ens att det är juni. Inte 1:a utan 3:e till och med! Juni är ju sommar, så är det bara. Och det är huuuur härligt som helst ju!!! Men jag är lite ledsen, för jag missar alla treor som går ut på fredag, för jag ska på Veronikas student i Dalarna... Men jag kommer hem på kvällen, i alla fall, och då ska det ut och rumlas! :D Inte för att jag tar studenten själv, men ändå.

Imorrn ska jag klippa mig! Det ska bli så skönt! Håret har blivit sådär halvt sparläge, och det tycker jag inte om. Men det blir så när man har kort hår, man måste klippa sig rätt ofta, för det syns så snabbt när det växt bara en liten bit. Så är det... Vilket både är bra och dåligt.

Imorrn kväll kommer Sara och Karin hem från Schweiz! Hoppas ni fick festa i Zürich, som ni var lovade! :D
Karin, Johanna och jag har fixat hm-hm-hmm-hm-hmm-hmmm ;) Pusspuss!

Inga kommentarer: