torsdag 21 juni 2007

:(

Jag kommer sakna er så jävla mycket!
Sabrina åker hem imorgon till Tyskland. Hon har redan varit här nästan ett helt år, och hon har passat in så bra med oss, och så bara ska hon hem... Jag unnar henne det, för hon vill ju hem och träffa alla sina vänner och sådär, men jag vill att hon ska bo kvar här! :( Men du har lovat att komma hit åtminstone till vår student, det kommer vi inte glömma!

Och Tove... åker till Österrike och ska vara utbytesstudent där ett år. Hon åker om ca 2 veckor. Hur ska jag klara mig då?! Ingen som kommer och har låst ute sig igen, eller som jag kan ta massa fula kort med. Ingen som kan tackla ett problem som hon.

Och Filippa åker till USA snart också och ska vara där ett år. Vi vill ha dig kvar så vi kan vinna kampen! ;)
Ni är alla redan saknade, det ska ni veta!!




Inga kommentarer: