lördag 9 juni 2007

Grattis alla studenter :)


Om 4 dagar har jag lov. Ynka fyra dagar, det är ju nada! Det ska bli så jävla skönt att få ledigt nu, det har legat i luften så länge. Ända sen april har jag gått runt och tänkt typ "snart är det juni", känns det som. Maj kom fort, men försvann ännu fortare!
Jag önskar väldigt mycket att det inte blir regn på onsdag, eftersom vi har avslutning då... Men huvudsaken är väl att det var bra väder igår på alla studenters dag :) Var på mottagning i Rättvik (fina Dalarna alltså) för Verro och hennes forna room mates Anden och Picci hela dagen! (från vänster Anden, Verro)
Nu måste jag gå och sussa, för jag ska upp imorrn halv 8 redan. Sara har fixat jobb åt oss på Hammarskog. Nice! Godnatt!
ps. Nu vet jag att det är Nat King Cole som gjort originalet till Nature Boy, och ingen annan :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj jävlar! Är det så dom ser ut! Jag tycker Veronika ändrar sig för varje gång man ser'na! puss från Karin f

Marty sa...

mm, fast hon har sett ut sådär minst ett år nu i alla fall! :) puss!